نشریه صنعت آبکاری
  • خانه
  • آبکاری
  • ماشین کاری، پرداخت کاری
  • رویداد
  • مصاحبه
  • گزارش اصلی
  • یادداشت
  • تعریف، تاریخچه و مبانی
  • آب و آبکشی
  • آماده سازی
  • آنالیز و آزمون
  • استاندارد
  • طراحی و محاسبات
  • تجهیزات
  • تصفیه پساب و محیط زیست
  • ایمنی و بهداشت
  • خوردگی
  • سخت کاری
  • مدیریت
نشریه صنعت آبکاری
نشریه صنعت آبکارینشریه صنعت آبکاری
تغییر اندازه فونتآآ
جست و جو
  • خانه
  • آبکاری
  • ماشین کاری، پرداخت کاری
  • رویداد
  • مصاحبه
  • گزارش اصلی
  • یادداشت
  • تعریف، تاریخچه و مبانی
  • آب و آبکشی
  • آماده سازی
  • آنالیز و آزمون
  • استاندارد
  • طراحی و محاسبات
  • تجهیزات
  • تصفیه پساب و محیط زیست
  • ایمنی و بهداشت
  • خوردگی
  • سخت کاری
  • مدیریت
یک حساب کاربری دارید؟ ورود به حساب
نشریه صنعت آبکاری > مدیریت > تحلیل رقبا و ایجاد مزیت رقابتی
مدیریت

تحلیل رقبا و ایجاد مزیت رقابتی

مدیرسایت
به اشتراک بگذارید
تحلیل رقبا و ایجاد مزیت رقابتی
تحلیل رقبا و ایجاد مزیت رقابتی

اﻣﺮوزه ﻓﻬﻤﻴﺪن ﻣﺸﺘﺮي ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ ﻛﺎﻓﻲ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﺮا ﻛﻪ رﻗﺎﺑ  ﻓﺸﺮده و ﺷﺪﻳﺪي در ﺑﺎزارﻫﺎ ﺑﻴﻦ ﺗﻮﻟﻴﺪﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﺧﺎرجی و ﻣﺤﻠﻲ وﺟﻮد دارد.

اروﭘﺎي ﻣﺘﺤﺪ ﻣﻮاﻧﻊ ﺗﺠﺎري را ﺑﻴﻦ ﻣﻠﻞ اروﭘﺎﻳﻲ از ﻣﻴﺎن ﺑﺮداﺷﺘﻪ اﺳﺖ و ﺑﺴﻴﺎري از ﻗﻮاﻧﻴﻦ ﻗﺒﻠﻲ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻛﻨﻨﺪه از ﺑﺎزارﻫﺎ را ﺣﺬف ﻛﺮده اﺳﺖ. ﺷﺮﻛﺖ های ﭼﻨﺪ ﻣﻠﻴﺘﻲ ﺑﺎ ﺟﺪﻳﺖ در ﺣﺎل ورود ﺑﻪ ﺑﺎزارﻫﺎي آﺳﻴﺎﻳﻲ ﺟﻨﻮب ﺷﺮﻗﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ و در ﻋﻴﻦ حال در ﺑﺎزارﻫ ي ﺟﻬﺎﻧﻲ ﻧﻴﺰ رقابت ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ در نتیجه ﺑﺮاي ﺷﺮﻛﺖﻫﺎ ﻫﻴﭻ ﭼﺎره اي وجود ﻧﺪارد ﺟﺰ اﻳﻨﻜﻪ ﻳﻚ رﻗﺎﺑﺖ ﻛﻨﻨﺪه ﻗﻮي ﺑﺎﺷﻨﺪ آنﻫﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻤﺎنﻃﻮر ﻛﻪ ﺑﻪ اﻫﺪاف و ﻧﻴﺎزﻫﺎي ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺧﻮب ﺗﻮﺟﻪ ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ ﺑﻪ ردﮔﻴﺮي و ﺣﺮﻛﺎت رﻗﺒﺎﻳﺸﺎن ﻧﻴﺰ دﻗﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮي ﻛﻨﻨﺪ. ﺷﺮﻛﺖﻫﺎ باید ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﻮﻧﺪ ﻛﻪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن و رﻗﺒﺎﻳﺸﺎن در ﺑﺎزار ﭼﮕﻮﻧﻪ و ﭼﻪ ﺗﻐﻴﻴﺮي ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ و ﺑﺎﻳﺪ ﻳﺎد ﺑﮕﻴﺮﻧﺪ ﻛﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ در ﺑﺎزارﻫﺎي ﺟﺪﻳﺪ ﺟﻨﮕﺠﻮي ﻣﻮﻓﻘﻲ ﺑﺎﺷﻨﺪ. ﻃﺒﻖ ﻧﻈﺮﻳﺎت و ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﭘﺎﻳﻪ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ، اﮔﺮ ﺷﺮﻛﺖﻫﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺎ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎدات و ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺧﻮد ﻧﻴﺎز ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن را بهتراز رﻗﺒﺎﻳﺸﺎن ارﺿﺎء ﻛﻨﻨﺪ دارای ﻣﺰﻳﺖ رﻗﺎﺑﺘﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ. آنﻫﺎ ممکن اﺳﺖ ﺑﺎ پیشنهاد ﻗﻴﻤﺖ ﭘﺎﻳﻴﻦﺗﺮ ﺑﺮاي ﻫﻤﺎن ﻣﺤﺼﻮل ﻳﺎ ﺧﺪﻣﺎﺗﻲ که رﻗﺒﺎﻳﺸﺎن اراﻳﻪ ﻣﻲدﻫﻨﺪ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺮاي ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ارزش ﺑﻴﺸﺘﺮي اﻳﺠﺎد ﻛﻨﻨﺪ و ﻳﺎ ﻣﻤﻜﻦ اﺳﺖ ﺑﺎ ﺑﺎﻻ ﺑﺮدن کیفیت و ﻗﻴﻤﺖ رﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن را ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺟﻠﺐ ﻛﻨﻨﺪ. اﺳﺘﺮاﺗﮋيﻫﺎي ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﻫﻤﺎن ﻗﺪر ﻛﻪ ﺑﻪ ارﺿﺎء ﻧﻴﺎزﻫﺎي ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺗﻮﺟﻪ دارد ﻣﻲﺑﺎﻳﺴﺖ ﺑﻪ ﺳﻴﺎﺳﺖﻫﺎ و ﺣﺮﻛﺎت رﻗﺒﺎ ﻧﻴﺰ ﺗﻮﺟﻪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

اولین ﻗﺪم ﺗﺤﻠﻴﻞ رﻗﺒﺎ اﺳﺖ.

FacebookLike
XFollow
PinterestPin
YoutubeSubscribe

مطالب دیگر

توليد پوشش های نانوساختار به روش آبكاری

توليد پوشش های نانوساختار به روش آبكاری ( قسمت اول )

مدیرسایت
گزارش پنجمین نشست فعالان صنایع آبکاری
میزگرد محیط زیست
فرایند غیرفعال سازی دی کروم تری اکسید
ساچمه كوبی(بخش اول)
نشریه صنعت آبکاری نشریه صنعت آبکاری
  • مرور
  • بهترین محصول
  • ارتباط با ما
  • لیست خواندن
  • سفارشی کردن علایق

ما بر تعداد زیادی از همکاران، تأثیر می گذاریم و شماره یک شبکه کسب و کار و فناوری در صنعت آبکاری ایران هستیم.

ارتباط با ما

  • ارتباط با ما
  • نشانه گذاری شده ها

دسترسی سریع

  • ابزارک
  • سخت افزار کامپیوتر
  • مرور
  • نرم افزار

© نشریه صنعت آبکاری. تمامی حقوق محفوظ است.

ما را در شبکه های مجازی نیز دنبال کنید

خوش آمدید

به حساب خود وارد شوید

Username or Email Address
Password

Lost your password?